Saturday 1 November 2014

Ichigo Boy/ Strawberry Boy


Ichigo Boy also known as Strawberry Boy in english was a song released by Lemon Angel for their first album entitled Lemon Angel 1st. The song is performed by Sakurai Tomo, and was also featured in the Anime.



Lyrics:

Japanese:
いちごのボーイ ころんだ
いちごのボーイ 泣かない

すりむいた傷 なめてあげるから

約束するよね もう泣かないって

ニッカポッカがおにあい
あの子はいちごのボーイ
私よりも年下
あの子はいちごのボーイ

大きなにれの木の下で
遊んだ いちごのボーイ

あれはそよ風が くれた夢
でもでも もいちどあいたい

いちごのボーイ リトルボーイ
いちごのボーイ 泣かない

お母様にも 秘密にするから
約束するよね 誰にも内緒

笑った顔がステキね
あの子はいちごのボーイ
私よりも年下
あの子はいちごのボーイ

夕日が丘に沈むまで
遊んだ いちごのボーイ

あれはそよ風が くれた夢
でもでも もいちどあいたい

いちごのボーイ リトルボーイ
いちごのボーイ 泣かない

Translated:

I fell Strawberry Boy 
Strawberry Boy do not cry 

You'll get to lick the wound was scraped

What I'll promise to not cry anymore 

Nikkapokka is well matched 
That child strawberry Boy 
And younger than me 
That child strawberry Boy 

Under the trees of the large elm 
Played Strawberry Boy 

That dream breeze gave me 
But also But once relative 

Strawberry Boy Little Boy 
Strawberry Boy do not cry 

And because the secret to mother 
The secret to anyone and I'll promise 

Smiling face I nice 
That child strawberry Boy 
And younger than me 
That child strawberry Boy 

Until sunset on the hill 
Played Strawberry Boy 

That dream breeze gave me 
But also But once relative 

Strawberry Boy Little Boy 
Strawberry Boy do not cry